MUŽI VŠESTRANNOST

Oddíl jehož členové se jedenkrát týdně scházejí, ne pro to, aby především zvyšovali svou výkonnost, ale pro to, aby si udrželi fyzickou kondici a “pročistili” hlavu při malém fotbálku, nohejbalu, košíkové.

Vedoucí oddílu: Machač Libor

MUŽI VŠESTRANNOST

Oddíl jehož členové se jedenkrát týdeně scházejí, ne pro to, aby především zvyšovali svou výkonnost, ale pro to, aby si udržely fyzickou kondici a “pročistili” hlavu při malém fotbálku, nohejbalu, košíkové.

Vedoucí oddílu: Machač Libor

GYMNASTIKA

Oddíl mladých sokolských nadějí!

Jeho hlavním zaměřením je sportovní gymnastika (také její odnož teamgym) a sokolská všestrannost.

Vedoucí cvičitelka: Babicová Monika

GYMNASTIKA

Oddíl mladých sokolských nadějí!

Jeho hlavním zaměřením je sportovní gymnastika (také její odnož teamgym) a sokolská všestrannost.

Vedoucí cvičitelka: Babicová Monika

ŽENY ZDRAVOTNÍ
TĚLOCVIK

Vzhledem k vyššímu věku některých cvičenek a jejich různých zdravotních potíží, je cvičení zaměřeno především na cvičení zdravotní a pro udržení kondice. Všechna cvičení jsou proto prováděna ve zvládnutelném rozsahu pod vedením zkušených cvičitelek. Při cvičení se používají různé cvičební pomůcky například švihadla, kužely, míče, míčky podložky, šátky, PET láhve, kroužky, obruče, gumy a židle.

Cvičitelky: Hilšerová Jarmila a Smolková Zdena

ŽENY ZDRAVOTNÍ
TĚLOCVIK

Vzhledem k vyššímu věku některých cvičenek a jejich různých zdravotních potíží, je cvičení zaměřeno především na cvičení zdravotní a pro udržení kondice. Všechna cvičení jsou proto prováděna ve zvládnutelném rozsahu pod vedením zkušených cvičitelek. Při cvičení se používají různé cvičební pomůcky například švihadla, kužely, míče, míčky podložky, šátky, PET láhve, kroužky, obruče, gumy a židle.

Cvičitelky: Hilšerová Jarmila a Smolková Zdena

ŽENY POSILOVÁNÍ

Oddíl žen, které se scházejí v pondělí a čtvrtek, aby jak říkají: udělaly “něco” pro sebe. Cvičení není primárně zaměřeno na hubnutí (i když k němu může dojít, ale na zpevňování a formování postavy.
Cvičební hodina v pondělí je sestavena z cviků vycházející z kalanetiky, strečinku a pilates.
Ve čtvrtek je zaměřena na cvičení na míčích. Jedná se o cviky balanční a rovněž posilovací.
Kromě toho individuálně využívají cvičební stroje v posilovně.
Pokud i Vy si myslíte, že chcete něco “dělat” pro sebe, přijďte se podívat na cvičební hodiny na sokolovnu, jestli to nebude vhodné i pro Vás.

Cvičitelky: Táňa Koutná, Božena Kiflová, Jarmila Lapčíková

ŽENY POSILOVÁNÍ

Oddíl žen, které se scházejí v pondělí a čtvrtek, aby jak říkají: udělaly “něco” pro sebe. Cvičení není primárně zaměřeno na hubnutí (i když k němu může dojít, ale na zpevňování a formování postavy.
Cvičební hodina v pondělí je sestavena z cviků vycházející z kalanetiky, strečinku a pilates.
Ve čtvrtek je zaměřena na cvičení na míčích. Jedná se o cviky balanční a rovněž posilovací.
Kromě toho individuálně využívají cvičební stroje v posilovně.
Pokud i Vy si myslíte, že chcete něco “dělat” pro sebe, přijďte se podívat na cvičební hodiny na sokolovnu, jestli to nebude vhodné i pro Vás.

Cvičitelky: Táňa Koutná, Božena Kiflová, Jarmila Lapčíková

 

 

JÓGA

Členky tohoto oddílu se pravidelně schází ve středu od 18 hodin k hodinovému cvičení.
Bývá jich ~ 30. V sestavě mají cviky z jógy, relaxačního cvičení a “5 tibeťanů”.
Cvičení je vždy sestaveno tak, že procvičuje celé tělo a navozuje správné dýchání. Typické pro toto cvičení je pomalé tempo.
Cvičební hodina je zakončena relaxací. Přijďte se podívat na cvičební hodinu a možná se k nim přidáte.

Cvičitelky: Anna Strakošová a Libuše Skyborová 

JÓGA

Členky tohoto oddílu se pravidelně schází ve středu od 18 hodin k hodinovému cvičení.
Bývá jich ~ 30. V sestavě mají cviky z jógy, relaxačního cvičení a “5 tibeťanů”.
Cvičení je vždy sestaveno tak, že procvičuje celé tělo a navozuje správné dýchání. Typické pro toto cvičení je pomalé tempo.
Cvičební hodina je zakončena relaxací. Přijďte se podívat na cvičební hodinu a možná se k nim přidáte.

Cvičitelky: Strakošová Anna a Skyborová Libuše

VOLEJBAL

Oddíl pro ty, kteří si chtějí udržet fyzickou kondici a odreagovat se od denních starostí. Také pro ty, pro které není lhostejné jak tráví svůj volný čas. Oddíl je rozdělen na tři skupiny podle věku a náplně.
První skupina je smíšená, tvoří ji muži a ženy ve věku 30 až 47 let.

Vedoucí oddílu: Martin Paseka

VOLEJBAL

Oddíl pro ty, kteří si chtějí udržet fyzickou kondici a odreagovat se od denních starostí. Také pro ty, pro které není lhostejné jak tráví svůj volný čas. Oddíl je rozdělen na tři skupiny podle věku a náplně.
První skupina je smíšená, tvoří ji muži a ženy ve věku 30 až 47 let.

Vedoucí oddílu: Martin Paseka

FITNESS

Cvičení Fitness, které je v nabídce již třetím rokem navštěvuje v průměru každý rok 24 žen různé věkové kategorie. Každá maminka na mateřské dovolené, pracující žena mladší i starší, která pro sebe chce něco dělat, chodí každé pondělí a čtvrtek do naší party.

Cvičitelka: Klára Štěpáníková

FITNESS

Cvičení Fitness, které je v nabídce již třetím rokem navštěvuje v průměru každý rok 24 žen různé věkové kategorie. Každá maminka na mateřské dovolené, pracující žena mladší i starší, která pro sebe chce něco dělat, chodí každé pondělí a čtvrtek do naší party.

Cvičitelka: Klára Štěpáníková

BADMINTON

Oddíl badmintonu zahájil činnost v únoru 2015

V sokolovně máme jedno regulérní hřiště. V současné době má oddíl 21 členů všech věkových kategorií. Jedná se o rekreační hraní pro posílení těla i ducha.

Vedoucí oddílu: Petr Psotka

BADMINTON

Oddíl badmintonu zahájil činnost v únoru 2015

V sokolovně máme jedno regulérní hřiště. V současné době má oddíl 21 členů všech věkových kategorií. Jedná se o rekreační hraní pro posílení těla i ducha.

Vedoucí oddílu: Petr Psotka

RODIČE S DĚTMI

Oddíl který nabízí rodíčům dětí od 2 let, aby se pod vedení zkušených a kvalifikovaných cvičitelek podíleli na zdárném fyzickém rozvoji svých dětí, a vytváření kladného vztahu ke sportovním činnostem, což je to nejlepší co rodič svému dítěti může dát. Scházejí se ve středu od 16 hod. 

Cvičitelka: Radka  Geržová

RODIČE S DĚTMI

Oddíl který nabízí rodíčům dětí od 2 let, aby se pod vedení zkušených a kvalifikovaných cvičitelek podíleli na zdárném fyzickém rozvoji svých dětí, a vytváření kladného vztahu ke sportovním činnostem, což je to nejlepší co rodič svému dítěti může dát. Scházejí se ve středu od 16 hod. 

Cvičitelka: Radka Geržová

ROPE SKIPPING

Oddíl Rope skipping působí pod TJ Sokol Napajedla již druhým rokem. Rope skipping je skákání přes švihadlo s neomezeným množstvím skoků a triků. Naše jumpgirls, které jsou ve věku 10 až 13 let, se neustále učí a zdokonalují v této freestylové disciplíně, v rámci které nejen využívají prvky aerobicu, gymnastiky a tance, ale také rozvíjí svoji kreativitu a učí se týmové spolupráci.

Cvičitelka: Adéla Pešlová

ROPE SKIPING

Oddíl Rope skipping působí pod TJ Sokol Napajedla již druhým rokem. Rope skipping je skákání přes švihadlo s neomezeným množstvím skoků a triků. Naše jumpgirls, které jsou ve věku 10 až 13 let, se neustále učí a zdokonalují v této freestylové disciplíně, v rámci které nejen využívají prvky aerobicu, gymnastiky a tance, ale také rozvíjí svoji kreativitu a učí se týmové spolupráci.

Cvičitelka Pešlová Adéla

ZUMBA

Zumba pro děti je taneční cvičení v latinsko-americkém rytmu. Je vhodná pro všechny děti, které milují pohyb a hudbu a je založena především na fyzické aktivitě a vnímání hudby. Choreografie jsou vždy proloženy zábavnou hrou. V lekcích se naučí koordinovat pohyby, správné držení těla a zlepšit si svoji fyzickou kondici. Děti se na začátku hodiny učí kroky jednotlivých tanců – např. cumbie, merengue, salsy, reggeatonu atd.
Tancujeme ve středu 16-17h pro děti 3-6 let, 17-18h pro děti 7-12 let

Cvičitelka: Lea Kopecká

ZUMBA

Zumba pro děti je taneční cvičení v latinsko-americkém rytmu. Je vhodná pro všechny děti, které milují pohyb a hudbu a je založena především na fyzické aktivitě a vnímání hudby. Choreografie jsou vždy proloženy zábavnou hrou. V lekcích se naučí koordinovat pohyby, správné držení těla a zlepšit si svoji fyzickou kondici. Děti se na začátku hodiny učí kroky jednotlivých tanců – např. cumbie, merengue, salsy, reggeatonu atd.
Tancujeme ve středu 16-17h pro děti 3-6 let, 17-18h pro děti 7-12 let

                                      Cvičitelka: Lea Kopecká

FIT-HOOPING

Fit- Hooping je zábavná forma pohybu s pomocí obruče hula hoop, spojuje v sobě fitnees cvičení a tanec. U kroužení se zapotíte a užijete si i spoustu zábavy z nově získaných dovedností. Hooping není jen o “kroužení na pase” naučíte se zvedat obruč na ruce a naučíte se s ní spoustu různých a zajímavých triků. Vždycky říkám, že obruč je váš taneční partner a tak to je, můžete si ji vzít kamkoli s sebou a vždy máte o zábavu postaráno! V lekcích fit hoopingu věnuji část cvičení na učení triků a část na posilování a protažení. Cvičení není náročné a je vhodné i pro začátečníky. Navíc také zlepšuje celkovou koordinaci těla a napomáhá jeho uvolnění, Přijďte se podívat a zažijte něco nového těším se na Vás!

Cvičitelka: Andrea Karasová

FIT-HOOPING

Hooping Hooping je zábavná forma pohybu s pomocí obruče hula hoop, spojuje v sobě fitnees cvičení a tanec. U kroužení se zapotíte a užijete si i spoustu zábavy z nově získaných dovedností. Hooping není jen o “kroužení na pase” naučíte se zvedat obruč na ruce a naučíte se s ní spoustu různých a zajímavých triků. Vždycky říkám, že obruč je váš taneční partner a tak to je, můžete si ji vzít kamkoli s sebou a vždy máte o zábavu postaráno! V lekcích fit hoopingu věnuji část cvičení na učení triků a část na posilování a protažení. Cvičení není náročné a je vhodné i pro začátečníky. Navíc také zlepšuje celkovou koordinaci těla a napomáhá jeho uvolnění, Přijďte se podívat a zažijte něco nového těším se na Vás!

Cvičitelka: Andrea Karasová

SOKOL NAPAJEDLA PODPORUJE